.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد: انحصار طاغوتی را شکستید

رئیس جمهور در مشهد مقدس خطاب به دشمنان گفت: به محض اینکه دولت جدید مستقر شود با قدرت بیشتر وارد عرصه جهانی خواهد شد و استکبار را به زیر خواهد کشید. لذا دشمنان باید منتظر عدالت خواهی ملت ایران باشند و بدانند که این ملت یک خواب راحت را برای آنان نخواهد گذاشت البته ملت ایران همواره اهل گفتگوست.

دکتر محمود احمدی نژاد که در سفر شکرانه خدمتگزاری به ملت ایران در دولت نهم به مشهد مقدس سفر کرده است، در ادامه سخنانش در صحن جامع رضوی در جمع زائرین و مردم استان مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: در طول 30 سال 4 انحصار به دست انقلاب در هم شکسته و یک معادله ظالمانه دگرگون شده است.

وی گفت: انحصار اول 30 سال قبل بود که مستکبران جهان را به دو قطب تقسیم کردند ، قطب شرق و غرب ، یک مکتب درست کرده بودند که هر دولت و یا انسانی باید تحت سلطه یکی از این قدرتها باشد و در غیر این صورت هیچ امکانی برای زندگی وجود نداشت.

رئیس جمهور ادامه داد: در آن دوران شخصی به نام امام خمینی آمد و انقلاب ما را با یک شعار انقلابی آغاز کرد که آن شعار این بود "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی " که از آن روز به بعد وضعیت بازی در هم شکست و ملتها فهمیدند که دیگر کشورها نباید برای زندگی آنها تصمیم بگیرند. بلکه آنها نیز باید در مناسبات جهانی دخالت و در تنظیمات سیاسی و اقتصادی و همچنین فرهنگی شریک باشند.

احمدی نژاد اضافه کرد: بخشی مهمی از این انحصار در دوران دفاع مقدس بود که شکست خورد و بخشی هم در ماجرای عراق و افغانستان.

به گفته وی ، امروز دیگر در جهان قدرت نظامی و سلاح اتمی در تصمیمات سیاسی دخیل نیستند .

رئیس جمهور در ادامه انحصار سوم که توسط ملت ایران شکسته شد را انحصار علم و فناوری خواند و گفت: مستکبران علم و پیشرفت را در انحصار خود گرفتند و عده ای از کشورها که در زمینه علم پیشرفت کرده بودند خود را کشورهای درجه یک و دیگر کشورها را دسته دوم خواندند و در ماجرای هسته ای گر چه می خواستند استعدادهای ما را بشکنند اما ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان این انحصار علمی استکبار را شکست و راه را برای دستیابی به علوم پیشرفته برای همه ملتها باز کرد.

احمدی نژاد ادامه داد: شما به خاطر دارید دو سال قبل در سفر استانی هیئت وزیران به این استان ابرقدرتها در موضوع هسته ای فشارهای خود را به ملت ایران وارد کردند ولی شما ملت ایران ایستادید و آنها را سر جای خود نشاندید. امروز اگر همه قدرتها جمع شوند ، باید بدانند که قادر نیستند ملت ایران را سر سوزنی از مواضع خود عقب برانند.

وی همچنین شکست دموکراسی لیبرال را انحصار چهارم خواند که توسط ملت ایران شکسته شد و گفت: دشمنان که قانون را خود نوشته اند و خود را مرجع و قاضی می دانستند و هر کسی که به میل آنها صحبت می کرد دارای دموکراسی و در غیر این صورت ضد دموکراسی بود، اکنون می بینیم که توسط ملت ایران این انحصار نیز شکسته شده است و جمهوری اسلامی ایران که 30 سال انتخابات برگزار کرده امروز ضد دموکراسی شده و کشوری که یک انتخابات برگزار نکرده دارای دموکراسی است.

رئیس جمهور خطاب به حاضرین گفت: شما مردم استان مشهد و ملت ایران با حماسه ای که آفریدید این انحصار طاغوتی را در هم شکستید.

احمدی نژاد ادامه داد: آنهایی که دم از دموکراسی می زنند هر کدام چند حزب درست کرده اند و تعدادی نیرو جذب کرده اند و فکر می کنند همه انتخابات در همین چند حزب است و سالیان سال حکومت می کنند به طوری که مردم در این کشورها آزاد نیستند اما شما عزیزان در انتخابات 22 خرداد با بالاترین مشارکت و انتخاب آگاهانه یک حماسه و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشتید.

وی ادامه داد: آن چیزی که در دموکراسی غربی حاکم است دارای سه عنصر ، سرمایه داری و پول، احزاب و رسانه های وابسته می باشد اما شما ملت ایران در این انتخابات هم انحصار پول، فرصت و قدرت و انحصار احزاب و رسانه های بیگانه را در هم شکستید.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به موج سازیهای رسانه های غربی در خصوص دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسانه های غربی با تشکیل مصاحبه های تلویزیونی به دنبال آن بودند که در انتخابات ایران اثر بگذارند اما شما عزیزان توطئه دشمن در انتخابات را در هم کوبیدید و پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشتید.

احمدی نژاد ادامه داد: همانطور که وزیر خارجه آن کشور غربی اعلام کرد، نگرانی آنان از این بود که ملت ایران در آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا پایگاهی برای خود ایجاد کند و در این انتخابات دشمن تلاش کرد خط گیری را در داخل کشور ایجاد کند تا ملت ایران را به اشتباه بیندازد. اما شما ملت ایران چنان سیلی به صورت آنان زدید که امروز راه خانه شان را گم کرده اند.

وی تصریح کرد: آنها امروز از تجلی و شکوهی که ملت ایران در انتخابات 22 خرداد به نمایش گذاشت ناراحتند و این موضوع را 20 رئیس جمهور کشورهای خارجی که با بنده تلفنی سخن گفتند و حضور بی سابقه مردم در انتخابات را به بنده تبریک گفتند ، اعلام کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: در انتخابات 22 خرداد دولتی با پشتوانه بیش از 40 میلیون رای به روی کار آمده است چیزی که غربیها نمی خواستند اتفاق بیفتد، آنها سعی کردند دخالت کنند و به ملت ایران بی ادبی و توهین نیز کردند. بنده امروز از آنها می خواهم که از ملت ایران عذرخواهی کنند چرا که دخالت آنها در آشوب طلبی ها و تجاوز و حمایت از آشوب طلبان هیچ وقت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

احمدی نژاد تاکید کرد: به محض اینکه دولت جدید مستقر شود دشمنان باید بدانند که این دولت با قدرت بیشتر وارد عرصه جهانی خواهد شد و شما استکبار را به زیر خواهد کشید.

وی ادامه داد: دشمنان باید منتظر عدالت خواهی ملت ایران باشند و بدانند که این ملت یک خواب راحت را برای آنها نخواهد گذاشت. البته باز هم باید در همین جا بگویم که ملت ایران همواره اهل گفتگو است.

رئیس جمهور گفت: غربیها باید بدانند که ملت ایران وقتی می گوید اهل گفتگو و عدالت است صادقانه عمل می کند اما در غیر این صورت پاسخ دیگری به دشمنان خود خواهد داد.

احمدی نژاد افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران وارد یک سطح بالاتر از گذشته شده است پس باید ایران را بر اساس احترام به آحاد مردم بسازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این دولت هیچ وقت و به هیچ کس این اجازه را نخواهد داد که امتیاز ویژه ای برای نزدیکان و وابستگان خود قائل شود، این ملت از دولت خود مصرانه می خواهد که در برابر آنها بایستد و پولهای به باد رفته را به بیت المال برگرداند و شما بدانید این دولت برآمده از مردم با ایستادگی این مسیر را ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: امروز باید ایران را بسازیم و هیچ کسی حق ندارد خود را بالاتر از ملت ببیند. باید به رای ملت احترام بگذارد. دنیا بداند ملت ایران راه عزت و عدالت را انتخاب کرده و با پیروی از ولایت این راه را با اقتدار تا آخر طی خواهد کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد ضمن تقدیر و تشکر از حضور 85 درصدی ملت ایران در انتخابات، به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان برای حضور در مشهد مقدس خیر مقدم گفت.

همچنین در این سفر که وزرای دولت نهم رئیس جمهور را همراهی می کنند قرار است آخرین جلسه هیئت وزیران در پایتخت معنوی ایران برگزار شود.

بنابراین گزارش، برگزاری آخرین جلسه هیئت دولت در حالی است که اولین جلسه دولت نهم نیز در مشهد مقدس برگزار شد که تصویب صندوق مهر رضا (ع) از اولین مصوبات هیئت وزیران به حساب می آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.